wtorek, 27 grudnia 2011

sernik w cieście francuskim

opakowanie ciasta francuskiego
1 kg mielonego twarogu (ja miałam presidenta)
4 jaja
masło do smarowania
puszka mleka skondensowanego
0,5 szklanki cukru
1,5 łyżki olejku waniliowego 
0,5 łyżeczki olekju migdałowego
łyżka soku z cytryny i starta skórka z niej
12 dag białej czekolady ja miałam taką


ok 20 dag chałwy


Tortownicę wysmarowałam tłuszczem, wylepiłam ciastem francuskim; i ponownie natarłam masłem.
Twaróg, mleko, sok, skórkę z cytryny, olejki, żółtka zmiksowałam.
Cukier z białkami ubiłam na sztywno.
Czekoladę roztopiłam, ostudzoną wraz z chałwą pokrojoną na kawałeczki dodałam do ciasta.
Na koniec dodałam ubite na sztywno białka z cukrem. Wlałam do tortownicy, posypałam chałwą, a kawałki ciasta francuskiego docisnęłam. 
Włożyłam do piekarnika nagrzanego do 180 C. piekłam 70 minut. Wyłączyłam piekarnik, i pozostawiłam na noc.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz